Rigmor Galtung – fullt lys og stummende mørke

Fagforbundet Avd. 468 inviterer medlemmer og ikke medlemmer til foredrag med Rigmor Galtung. Dette er et foredrag om et liv – på godt og vondt. Med sin levende fortellerform har Rigmor en egen evne til å engasjere lytterne. I utgangspunktet var Rigmor en framgangsrik komiker med mange baller i luften og et energinivå over gjennomsnittet. Da hun ble skilt i en alder av 32, dukket sårbarheten opp på nytt, og hun endte til slutt opp på psykiatrisk avdeling med en alvorlig depresjon.

Foredraget er også en beretning om et liv mange kan kjenne seg igjen i, Ønsket om å være perfekt, om å lykkes og ikke minst, – å være ”flink pike”. Rigmor har opplevd både å lykkes, men også at livet ikke alltid ble slik hun ønsket eller planla.

Tid: Torsdag 20 April kl. 1900
Sted: Auditoriet på Karmsund Videregående Skole
Pris: Gratis for medlemmer og 200,- for ikke medlemmer

Påmelding: Innen 18. april til: magnebua@hotmail.com  eller sms. til 92852951